Frequently Asked Questions
Clasicii
Încuietoarea nu se deschide. Ce ar trebui să fac?
Mai întâi verificați dacă o spiță blochează încuietoarea prin rotirea ușoară a roții spate. Apoi, deschideți închirierea activă în aplicație și faceți clic pe „”deschideți încuietoarea””. Deblocarea va fi inițiată din nou.
Dacă încuietoarea cadrului nu se deschide nici după o altă încercare de deschidere prin intermediul aplicației, sistemul nostru detectează automat acest lucru după trei minute și anulează închirierea. Nu se va aplica niciun cost. Vă rugăm să verificați anularea în aplicația dvs. și să contactați serviciul nostru pentru clienți dacă aceasta este încă activă după trei minute.
Cum pot contacta serviciul pentru clienți?
În general, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți prin +40369227986, info@albaiuliavelocity.ro sau prin intermediul funcției de asistență a aplicației.
Cont client
Cum pot contacta serviciul pentru clienți?
În general, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți prin +40369227986, info@albaiuliavelocity.ro sau prin intermediul funcției de asistență a aplicației.
Cum îmi pot schimba numărul de telefon?
Pentru a vă schimba numărul de telefon, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin info@albaiuliavelocity.ro. Trimiteți e-mailul de la adresa de e-mail pe care o utilizați pentru contul dvs.
Cum îmi pot anula contul și ce se întâmplă cu soldul meu rămas?
Vă puteți anula cu ușurință contul din contul dvs. client prin intermediul site-ului web. Conectați-vă și faceți clic pe „Închidere cont”. Orice credit rămas în contul dvs. de client care nu a fost încă utilizat va fi rambursat automat. Nu există rambursare proporțională dacă rata anuală este anulată. Alternativ, ne puteți trimite anularea prin e-mail la info@albaiuliavelocity.ro
Pentru a procesa anularea dvs. prin e-mail sau poștă, vom folosi numele dvs. și numărul de telefon care este conectat la contul dvs. de client.
Cum îmi activez contul de client?
Pentru a vă activa contul de client, trebuie să introduceți un număr de telefon valid, precum și numele dvs.. Un PIN va fi trimis la numărul dvs. de telefon imediat după înregistrare.
Închiriere, parcare și returnare
Pot să închiriez bicicleta într-un oraș și să o returnez în altul?
Bicicleta poate fi returnată numai în orașul în care ați închiriat-o, în caz contrar se aplică o taxă de returnare. Excepție fac sistemele interconectate. Reglementările privind returnarea sunt comunicate pe site-ul web respectiv al sistemului, care poate fi găsit prin căutarea locației.
Cum îmi returnez corect bicicleta?
În cazul în care stația nu are suporturi fixe pentru biciclete, bicicleta va fi blocată singură.
Ca regulă generală, nimeni nu trebuie să fie împiedicat de bicicleta parcată.
Vă rugăm să rețineți următoarele:
Bicicleta nu poate fi parcată sau returnată:
a) la semafoare
b) la automatele de bilete de parcare sau la parcometre
c) la indicatoarele rutiere
d) pe trotuare, în cazul în care acest lucru duce la o lățime de trecere mai mică de 1,50 m
e) în fața, în dreptul și pe căile de evacuare și în zonele de acces pentru pompieri
f) în cazul în care aceasta ascunde publicitatea staționară a unei terțe părți
g) prin închiderea la gardurile caselor și unităților private sau publice
h) pe peroanele mijloacelor de transport în comun și pe platformele de autobuz
i) la rastelurile publice pentru biciclete
În caz de contravenție, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de serviciu.
Cum recunosc o stație oficială?
Toate stațiile au spații de andocare pentru biciclete și indicatoare pentru stație. În plus, stațiile sunt semnalizate cu marcaje mari pe hartă în aplicație sau pe site (marcajele mici indică biciclete individuale).
Returnarea nu a fost înregistrată. Ce ar trebui să fac?
Vă rugăm să raportați prompt returnarea eșuată către serviciul nostru pentru clienți prin aplicației sau prin linia telefonică la +40369227986, trebuie să aveți pregătite numărul bicicletei, locația de returnare și timpul real de utilizare. Serviciul nostru pentru clienți va încheia închirierea pentru dvs. și va ajusta taxele de închiriere în consecință.
Unde pot returna bicicleta?
Bicicletele pot fi returnate în toate stațiile oficiale Velo City din Alba Iulia. Returnarea flexibila departe de stațiile oficiale nu este permis.
Cum returnez bicicleta tip Velo City Alba Iulia?
Introduceti bicicleta în dock și închideți încuietoarea cadrului. Verificați aplicația dvs. dacă returnarea a avut succes și informați serviciul nostru pentru clienți în caz contrar.
Pot închiria mai multe biciclete în paralel cu un cont de client?
Nu, o singură bicicletă poate fi închiriată odată.
Ce trebuie să fac dacă un terminal este în pană?
În cazul în care un terminal este defect, puteți închiria și returna în continuare biciclete la stația respectivă prin intermediul aplicației sau al liniei noastre telefonice directe. Vă rugăm să ne informați serviciul nostru prin aplicație, telefon sau e-mail cu privire la defecțiune, astfel încât să o putem remedia rapid.
Ce fac dacă bicicleta mea are un defect?
Defectele pot fi raportate cu ușurință la serviciul nostru pentru clienți prin intermediul funcției de feedback a aplicației, liniei telefonice sau e-mailului. Vă rugăm să verificați bicicleta pentru defecte evidente înainte de a vă începe călătoria sau înainte de a o închiria și informați-ne despre orice deteriorare, astfel încât bicicletele să poată fi blocate și reparate cât mai repede posibil. Dacă ați plecat cu o bicicletă și abia apoi ați observat o defecțiune, încheiați călătoria și apelați serviciul nostru. Abia atunci putem anula cursa și înregistra bicicleta pentru reparație.
Din păcate, nu putem rambursa nicio taxă dacă ați continuat să utilizați bicicleta în ciuda defectelor evidente.
Pot închiria Velo City Alba Iulia fără aplicație sau fără un telefon mobil cu internet?
Da. Alternativ, bicicletele pot fi închiriate și returnate prin intermediul serviciului pentru clienți +40369227986.
Încuietoarea nu se deschide. Ce ar trebui să fac?
Mai întâi verificați dacă o spiță blochează încuietoarea prin rotirea ușoară a roții spate. Apoi, deschideți închirierea activă în aplicație și faceți clic pe „”deschideți încuietoarea””. Deblocarea va fi inițiată din nou.
Dacă încuietoarea cadrului nu se deschide nici după o altă încercare de deschidere prin intermediul aplicației, sistemul nostru detectează automat acest lucru după trei minute și anulează închirierea. Nu se va aplica niciun cost. Vă rugăm să verificați anularea în aplicația dvs. și să contactați serviciul nostru pentru clienți dacă aceasta este încă activă după trei minute.
Cum funcționează Velo City Alba Iulia?
Înregistrați-vă ușor și gratuit prin intermediul aplicației sau al site-ului web. Bicicletele pot fi închiriate prin intermediul aplicației nextbike by TIER sau al liniei telefonice directe.
Pot parca bicicleta în timpul închirierii?
Puteți activa modul parcare în aplicație și apoi blocați încuietoarea (notă: dacă blocați încuietoarea înainte ca modul de parcare să fie activat, bicicleta va fi returnată imediat). Pentru a continua deplasarea cu bicicleta, ieșiți din modul parcare din aplicație și încuietoarea se va deschide automat. Prin urmare, nu părăsiți niciodată modul de parcare de la distanță.
Închirierea rămâne activă în timpul modului parc.
Bicicletele noastre
Oferă Velo City Alba Iulia biciclete, căști și remorci pentru copii?
De regulă, nextbike by TIER și subbrandurile sale precum Velo City Alba Iulia nu oferă accesorii. Excepție: La stațiile PLUS de pe insula Usedom puteți închiria biciclete pentru copii, căști și remorci. Veturilo Varșovia are, de asemenea, biciclete pentru copii și tandemuri.
Ce tipuri de biciclete oferă Velo City?
Velo City oferă biciclete standard, precum și triciclete pentru persoane cu dizabilități.
Care este sarcina maximă a bicicletelor?
Sarcina maximă a bicicletelor noastre este de 100 kg, din care maxim 5 kg pot fi transportate în coș.
Găsiți informațiile privind sarcina maximă a bicicletelor de marfă pe autocolantele de pe cutiile de transport.
Tarife și condiții
Cum pot beneficia de condiții speciale prin cooperare?
Legăturile cu partenerii pentru a beneficia de condiții speciale se pot face fie prin intermediul selecției partenerilor din contul de client, fie prin înregistrarea cu o anumită adresă de e-mail, cum ar fi adresa de e-mail a universității sau adresa de e-mail de la locul de muncă. Modul exact în care se face o legătură poate fi citit pe pagina de prețuri, CAMPUSbike sau partener de pe site-ul respectiv al sistemului. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea locației.
Cât costă Velo City Alba Iulia și ce tarife sunt disponibile?
Velo City Alba Iulia este gratuit.
Înregistrare
Cum mă pot înregistra?
Înregistrați-vă rapid și gratuit prin aplicația sau pe site.
Cum îmi activez contul de client?
Pentru a vă activa contul de client, trebuie să introduceți un număr de telefon valid, precum și numele dvs.. Un PIN va fi trimis la numărul dvs. de telefon imediat după înregistrare.